Velkommen – ny spiller & forældre

Skal du være med på et af vores hold?

Se mere om klubben, holdene og trænere her i folderen:

Hjerm Fodbold_ny spiller

Her er vores folder med information og forventninger til forældre:

Forældrefolder Hjerm FIF Fodbold

HJERM FIF FODBOLD SPILLEDRAGT FORÅR 2024:

Eget kampsæt/spillertøj købes hos Sport24 – leveringstid ca. 3 uger, når man har betalt kontingent = medlemsskab + reg. spiller hos DBU (gå ind på siden Tilmelding under Fodbold).

I forår 2024 skiftes til ny spillerdragt – mærket Craft!

En godkendt spillerdragt (sæt) for Hjerm FIF Fodbold: Grøn T-shirt, sorte shorts og grønne fodboldstrømper.

Hjerm FIF har bestemt, at alle spillere selv køber spillerdragt. Dermed er spilledragten også spillerens ejendom, men må kun bruges i perioden 2024-2026, hvor de påtrykte sponsorater gælder i denne omgang.

Hvordan håndteres det, og hvad skal I selv gøre:

-Efter registreret kontingentbetaling for udendørssæson 2023-24 ungdom eller for forår 2024 senior, sendes der i de enkelte holds FB grupper i starten af januar 2024 et opslag op omkring valg af nummer på ryggen af spillertrøjen. For dem, der indmelder sig senere, kontakt klubben for ønsket ryg nr.

PS For samarbejdshold: U15 drenge skal samme trøjenr. genanvendes. Bestilling på klubside, når der er meldt klar.

-I kan selvfølgelig altid prøve størrelser hos Sport24, Struer, kontakt Henrik. Fortæl I er fra Hjerm FIF Fodbold.

-Efter et go fra klubben ca. slut januar på FB-grupperne, kan der bestilles senest 15. februar 2024 for Senior & U14-15, senest 15. april ungdom og 30. april børn.

-Bestillingslink forår 2024 – må ikke bruges før kontingent sæson eller forår betalt & ryg nr. tildelt – og sagt go for bestilling: Spillersæt.

Pris Jan 2024 for sæt: Børn kr. 364 str. 116-164. Junior-Voksne kr. 385 str. XS-3XL. Navn på ryggen kr. 60, valgfrit.

Sættet kan naturligvis også bestilles fysisk hos Sport24, Struer. I bestiller, betaler og henter selv / får tilsendt sæt hos Sport24, Struer.

-Ved reklamationer for spillersæt og ved andre spørgsmål til tøjet mv., bedes I henvende jer direkte til Sport24, Struer. Trøjer med navn på ryg kan ikke byttes.

-Ved genbestilling 2024-2026, oplyses samme rygnr. i perioden 2024-26. Hvis nyt nr. ønskes, kontaktes formand

-Husk: Gamle spilledragter må ikke mere bruges til kampe pga. sponsoraftaler! De må dog bruges til træning.

-Hvis man desværre stopper med at spille fodbold, skal I bede træner om at frigive spillerens rygnr. hos udvalget.

-Brugte spillersæt, der evt. ikke passer længere, vil evt. kunne afleveres hos udvalg og gives til indsamling. Hvis det afleveres på bordet i trøjerummet, skal det være i en pose med seddel på til os, hvem det er fra og hvad det er, posen indeholder.

-Husk at tøjet skal vaskes ved 30-40 grader på vrangen og gerne lufttørres. Derved holder trykket sig pænt, og tøjet slides minimalt.

Vi vil have min. 1 målmandssæt og 1 enkelt markspillersæt i reserve pr. hold, uden navn, til rådighed i taskerne som back-up til nye, som endnu ikke har fået bestilt spillerdragt – eller hvis en spiller har glemt sit sæt. Sættene skal afleveres rengjort efter lån/brug til taskerne, da det er klubbens ejendom.

Hvis det kniber med egenbetaling for tøj, udstyr og kontingent, og der ikke er tildelt fritidspas fra kommunen – bedes I henvende jer direkte til kasseren eller formanden. Se under bestyrelsen.

Hjerm FIF klubdragt (træningsdragt = klubtøj) & andet træningsstøj:

Bestil/betal din egen klubdragt hos Sport24, Struer. Kr. 200 for børn og 300 for voksne.

Når der er betalt kontingent, kan man bestille på vores egen klubside hos Sport24: Klubdragt

Hvis der mangles andet tøj, kan noget af det ses til attraktive priser her på klubsiden også.

Klubdragt kan også også prøves/bestilles direkte hos Sport24, Struer.

Medlemmer får altid rabat ved at nævne Hjerm FIF Fodbold ved køb hos Sport24, Struer.

For mere info om tøjet, se i katalog for Craft-tøjet s. 172-179-> Squad 2.0 Contrast kampsæt s.176-177Link