Praktisk information

Her finder du et par praktiske informationer omkring fodboldafdelingen i Hjerm FIF.

Hjemmebane

Hjerm FIF’s fodboldafdeling spiller deres hjemmekampe på stadion ved Hjerm Hallen, der ligger i Struer Kommune. Klubhuset ligger i forbindelse med hallen på venstre side for parkeringspladsen, hvor der er klubhus og fodboldomklædningsrum.

Klubben råder over en oplyst 11-mands træningsbane, en 11-mands kampbane uden belysning samt små baner ud til parkeringsplads og foran klubhus. For brug af baner til andet andet end fodbold kontakt Struer Kommune, Teknik og Forvaltning på tlf. 96 84 84 82 eller mail teknisk@struer.dk.

Der er ikke kiosk tilknyttet klubhuset, men cafeteria i hallen, som typisk har åbent fra august til april. Ellers henvises der til Hjerm Pizza & Kebab House efter kl. 14. Ved udvalgte hjemmekampe kan der købes kaffe og øl/vand.

Klubbens adresse er:

Hjerm Stadion  (ved Hjerm Hallen)
Vester Hovedgade 34C
7560 Hjerm

Mail: fodbold@hjerm-fif.dk

Parkering ved hallen.

Ved evt. afbud til kamp: Kontakt kampfordeler (på kontaktliste) – eller træneren (find hold under Hold & Træning).