Støt klubben

STØT KLUBBEN

Nyhed:

Et nyt tilbud fra Støtteforeningen Danmark, hvor op til 50% af købet kan tilgå klubben -> Gå til webshoppen

Fordelsklub – støt ved køb af billetter eller produkter

FCM Klubsamarbejdet har en fordelsklub, hvor man ved indmeldelse kan få rabat på køb af kampbilletter til FCM kampe eller på oplevelser eller produkter. Pt. er det E-cooking produkter, entré til WOW-park, produkter i Ulveshoppen.

Klik her og se mere om fordelene på linket

Målaktier – støt os & FCM Samfund pr. FCM mål & vind præmier

FCM Målaktier

Se hvordan du kan give uvurderlig støtte til vores klub for flere og bedre aktiviteter & hjælpe andre i FCM Samfund -> Link

Tegn målaktier – gå direkte ind til tegning af mikro-sponsorat

FCM skrabelodder – skrab & vind

FCM skrabelodder

Lodderne sælges sidst i april / først i maj måned hvert år – af 1-2 af vores unge spillere. Tag godt imod dem.

Cykelløbet Hjerm FIF – Byfest

Støt klubbens spillere med et bidrag pr. antal kilometer eller et fast beløb ved byfesten hvert år i slutningen af maj, der går til stævner og sociale arrangementer. I 2019 gik størstedelen af beløbene f.eks. til Verona Cup i Italien i oktober 2019 for spillerne fra U14/U13 og U12/U11.