Velkommen til Hjerm Fodbold

Klubben Hjerm Idrætsforening blev grundlagt den 16. august 1948. Siden blev klubben slået sammen med Hjerm Gymnastikforening til Hjerm Gymnastik- og Idrætsforening i 1960´erne, og siden slået sammen med Hjerm KFUM og K – til paraplyorganisationen i dag for alle idrætsforeninger i Hjerm, Hjerm Forenede Idrætsforeninger, Hjerm FIF i 1984.

Lørdag 19. august 2023 fejres 75-års jubilæum – med reception for “de gamle” og store-kampdag for “de unge” – se mere her på undersiden.

I undermenuerne findes der mere information og nyheder fra klubben, hold og træning samt billeder o.m.a.

Generelle nyheder bringes her:                                Nyheder

Følg os ellers på Facebook eller Instagram:          Hjerm FIF Fodbold

eller i artikler i Hjerm Posten                                  Se artikler i Posten

Kontakt bestyrelsen, hvis du skulle have spørgsmål eller ønsker – eller vil bidrage til klubbens historie i billeder eller artikler.