DBU information

Resultater og links

På mobil

Resultater og kampprogram kan søges mobilt på DBUs App

(i App Store eller Google Play, hedder app’en blot “Fodbold”. Hent den. Søg på klubben foroven og find hold).

Alle holdenes kampe kan downloades til din kalender. Når holdet er valgt, tryk nederst på Mere… og vælg føj hold eller pulje til kalender + føj holdets kampe til kalender.

På DBU´s hjemmeside

Gå direkte til resultathjemmeside for Hjerm FIF hold

Gå til “Søg i turneringer og resultater” menuen i højre side og – det gælder for både App og hjemmeside – indtast “Hjerm FIF” i søgefeltet for “Indtast klubbens navn…” og tryk søg. Vælg så “Hjerm FIF” og alle hold vises i listen. Så er det bare at vælge det hold, du gerne vil se resultater eller kampprogram for.

Eller find det som direkte link for hvert hold på denne webside i menuen, Hold & Træning.

DBU Region 2´s vigtige folder med alle nyttige informationer for sæsonen

DBU Informationsfolder

DBU Region 2

Hjerm FIF Fodbold er hjemmehørende under den lokale DBU Region 2 under DBU Jylland.

Link: DBU Region 2

Via klubben er der mulighed for leje af aktiviteter eller udstyr: DBU Region 2_Udlejningsaktiviteter

11-mands holdene er hjemmehørende under DBU Jylland.

Jysk Fodbold

Info og videoer m.v. kan findes her:

Landsdækkende DBU

Hjemmeside: DBU